۴ روش تشخیص یخچال فریزر دوو اصل

4.3/5 - (10 امتیاز)

با توجه به افزایش روز افزون محصولات تقلبی و فیک در بازار همواره مشتریان هنگام خرید در چالش تشخیص اصلی از تقلبی محصولات لوازم خانگی هستند و این موضوع باعث تردید در خرید و استرس مظاعف خواهد شد ، با ما در این مقاله همراه باشید با روش تشخیص یخچال فریزر دوو اصل و اگر تجربه ای از خرید محصولات تقلبی شرکت های مختلف را داشته اید با دیگران در قیمت نظرات به اشتراک بگذارید .

برای مشاهده و خرید یخچال فریزر دوو می توانید به این بخش مراجعه کنید و تمامی مشخصات و قیمت مدل های مختلف این برند را مقایسه نمایید.

تشخیص یخچال فریزر دوو اصل

روش های مختلفی برای تشخیص یخچال فریزر دوو اصلی وجود دارد که در ادامه به تشریح هر یک می پردازیم. در این بین نکات مهمی وجود دارد که می توانید با کمی ریز بینی به بررسی آنها بپردازید. همچنین دستگاه اصل را از تقلبی به خوبی تشخیص داده، خرید مطمئنی انجام دهید.

1- بررسی مدل

زمانی که قصد خرید یخچال فریزر دوو را دارید از فروشنده مدل دقیق دستگاه را سوال کنید. زیرا به سادگی می توانید با جستجو در وبسایت رسمی دوو در ایران، محصول مد نظر را در صورت اصلی بودن رویت کنید و با ظاهر کالای مد نظر مطابقت بدید. کد مدل مورد نظر شما بر روی بدنه دستگاه درج گردیده است. اگر این کد در نتایج جستجوی مدل های یخچال فریزرهای Daewoo‌ در وبسایت این شرکت موجود نبود، قطعا با یک محصول تقلبی روبرو هستید.

تشخیص یخچال فریزر دوو اصل

2- بررسی سریال نامبر

یخچال فریزر های برند دوو دارای سه نوع سریال بر روی کارتن و روی دستگاه هستند. مطابق شکل زیر می توانید برای محصول خود را بیابید. در ادامه با تماس تلفنی 1699 (بدون پیش شماره) که مرکز تماس انتخاب سرویس است، از اصالت محصول و گارانتی آن مطلع شوید.

تشخیص یخچال اصلی از تقلبی دوو

3- برچسب 1699 روی کارتن

تمامی محصولات دوو بر روی کارتن دارای لیبل 1699 می باشند. این لیبل نشان دهنده شماره مرکز تماس خدمات پس از فروش شرکت انتخاب سرویس می باشد. پس حتما در زمان خرید محصول از وجود این برچسب اطمینان حاصل فرمائید.

سریال نامبر یخچال فریزر

4- کیفیت ساخت

از نشانه های اصلی بودن یخچال فریزرهای Daewoo می توان به کیفیت ساخت بالای آنها اشاره کرد. به کارگیری مواد اولیه با دوام از نشانه های کالای اصلی در هر برندی است. معمولا کالا های تقلبی و بدون مارک از کیفیت ساخت بسیار پایینی برخوردار هستند.

تشخیص یخچال فریزر دوو اصل

مشخصات یخچال فریزر فیک یا تقلبی Daewoo

یخچال فریزر غیر اصلی دوو همان یخچال فریزر هایی هست که ساخت شرکت دوو نیستند. یعنی یا محصولات بدون کیفیت شرکت های غیره است که متقلبان آن را به دوو تبدیل کرده اند. یا یخچال های بدون مارک درجه چند چینی است که متقلبان قصد تبدیل آن به برند دوو را داشته اند.

مشتریلان عزیز سعی داشته باشید تا محصولات دوو را تنها از نمایندگی های معتبر دوو در سراسر کشور خربد انجام دهید که خدایی نکرده دچار ضرر و زیان نشوید.

فروشگاه افشار هوم به عنوان نمایندگی رسمی محصولات دوو در کرج آماده مشاوره تخصصی رایگان به شما مشتریان عزیز جهت انتخاب یخچال فریزر دوو مناسب برای شما است. این مجموعه امکان خرید آنلاین، خرید حضوری، پرداخت درب منزل و پرداخت به صورت اقساط را برای مشتریان گرامی خود فراهم نموده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره های تخصصی رایگان در انتخاب محصول با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.

سوالات متداول
  • سریعترین روش تشخیص اصل یا تقلبی بودن یخچال فریزر Daewoo چیست؟
    برای اینکار کافی است به وبسایت برند Daewoo مراجعه کنید. این شرکت تمامی کالاهای تولیدی خود را در وبسایت خود معرفی نموده است. مدل یخچال فریزر مورد نظر خود را که بر روی بدنه دستگاه می توانید پیدا کنید داخل سایت جستجو نمائید. اگر این مدل در سایت وجود نداشت یعنی کالای مد نظر شما تقلبی است.
  • ویژگی یخچال فریزر اصلی برند دوو چیست؟
    یخچال های اصلی دوو دارای کیفیت بالایی هستند. به طوری که می توان آنها را با برند هایی نظیر سامسونگ و ال جی نیز هم رده دانست. مقاومت این دستگاه ها بالاست. طراحی ظاهری آنها نیز بسیار شیک و مدرن و قابل رقابت با سایر نمونه های مشابه خارجی است.
2 دیدگاه در “۴ روش تشخیص یخچال فریزر دوو اصل
  • ۱۴۰۱-۱۲-۰۷ at ۱:۳۷ ب٫ظ
    Permalink

    در مورد ساید بای ساید دوو سوال دارم

    Reply
  • ۱۴۰۲-۱۱-۱۸ at ۶:۲۱ ب٫ظ
    Permalink

    راهی برای تشخیص عیب یک یخچال نمایشگاهی دوو هست که با خاطر جمع یخچال ویترینی یا نمایشگاهی بخریم.یخچال نمایشگاهی رو آیا نمایندگی باید نصب کند یا خیر .آیامیتوانیم ازفروشگاه بخواهیم صحت ادعای خود رو برای گارانتی وضمانت مکتوب کند.تشکد

    Reply
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *