جاروبرقی دوو خوبه؟

3.5/5 - (15 امتیاز)

در حال حاضر اگر به دنبال یک جاروبرقی با کیفیت و کارآمد باشید در بازار محصولات دوو حتما به چشمتان خورده است. جاروبرقی از وسایلی است که معمولا خانم های منزل روی آن حساس هستند. و سعی دارند در انتخاب خود معیار هایی را رعایت کنند که از خرید و استفاده جاروبرقی لذت ببرند. در نتیجه در ادامه ی موضوع میپردازیم به ویژگی ها و مشخصات محصولات شرکت دوو که بتوانیم در آخر به این سوال که آیا جاروبرقی دوو خوبه؟ بتوانیم پاسخ دهیم.

جهت مشاهده تمامی مدل ها و قیمت های جاروبرقی دوو و مقایسه ویژگی ها و قیمت آن ها می توانید به این بخش از سایت افشارهوم مراجعه نمایید.

معیارهای انتخاب یک جاروبرقی مناسب

معیار ها و موارد مورد بررسی در خرید جاروبرقی تا حدودی در اکثر افراد یکسان است. جاروبرقی خوب و کارآمد به دستگاهی گفته میشود که از قدرت مکش بالایی برخوردار باشد. بدنه مقاومی در برابر ضربه داشته باشد. میزان صدای مزاحم کمتری نسبت به سایر برند ها ، وجود فیلتر های بهداشتی ، کابل برق بلند ، سری های مختلف جهت انواع مو و سطوح و……

جاروبرقی دوو بخریم ؟

برای اینکه بتوانیم صادقانه به این سوال پاسخ دهیم نیاز است. که مواردی که در بالا برای یک جاروبرقی خوب معرفی شد را در محصولات شرکت دوو بررسی کنیم. هرچه مشخصات دوو به جاروبرقی ایده آل نزدیک تر بود ، سیگنال های مثبت جهت خرید دوو دریافت میکنیم.

مزایا

  • جاروبرقی این برند از نظر طول کابل برق 8 متر است ، که بیشتر مناسب آپارتمان های کوچک است. زیرا هرچقدر طول کابل برق بیشتر باشد شعاع کارکرد دستگاه هم بیشتر میشود و نیازی به تعویض پریز برق در منزل ندارید .
  • نمیتوان گفت طول کابل برق 8 متر برای جاروبرقی یک ایراد بزرگ است. اما در کنار طول های 15 متری برخی برند های دیگر مانند بوش ، پاکشوما و پارس خزر این یک نقص به شمار میرود .
  • دوو نیز مانند خیلی از برند های مطرح دیگر سیم جمع کن جاروبرقی خود را از حالت پدالی به اتومات تغییر داده است. که این یک ویژگی کاربر پسند است .
  • یکی از بزرگترین مواردی که کارشناسان فروشگاه افشار هوم و مصرف کنندگان به آن اشاره داشتند. وجود کنترل روی دسته این جاروبرقی است که به کاربرپسند شدن هرچه بیشتر جاروبرقی کمک زیادی خواهد کرد.
  • از نظر فیلتر های بهداشتی دوو بسیار عالی در جاروبرقی های خود عمل کرده است و 8 مرحله فیلتراسیون و فیلتر قابل شستشو HEPA 13 در نظر گرفته است که از این بابت دوو نمره بسیار عالی را کسب میکند.

جاروبرقی دوو خوبه؟

معایب جارو برقی برند دوو

  • مقاومت بدنه جاروبرقی دوو در برابر ضربه بسیار ضعیف است و در این بخش از بررسی دوو نمره خوبی کسب نخواهد کرد .
  • میزان صدای تولیدی جاروبرقی های دوو در رده ی میانی است. یعنی در میتوان آن را در گروه پر صدا ها قرار داد و نه در گروه کم صدا ها چون محدوده صدای جاروبرقی های دوو چیزی در حدود 65 تا 70 دسی بل است که این میزان بسته به ولوم مکش انتخابی شما متغییر است .
  • از نظر تعداد اکسسوری های سری دستگاه هر آنچیزی که مورد نیاز است برای جمع آوری دوو برای شما قرار داده است. اما دوو نیز مانند خیلی از برند های دیگر به فکر کیف اکسسسوری جاروبرقی نبوده و تنها با یک گیره جمع آوری این موضوع را به اتمام رسانده. اما، برند های بزرگی مثب بوش برای جمع کردن اکسسوری خود و محافظت از گم شدن آنها در منزل باکس و یا کیف زیبایی برای آن طراجی کرده اند .
  • از نظر پارامتز وزن جاربرقی برند دوو نمره خوبی نمیتواند کسب کند چونکه در رده ی سنگین وزن ها قرار میگیرد و خیلی از خانمها با این مسئله مشکل دارند.

ویژگی های جاروبرقی دوو

نتیجه گیری : جاروبرقی دوو خوبه ؟

در نهایت در چاسخ به این سوال که آیا جاروبرقی دوو خوبه؟

باید گفت با توجه به نمره قابل قبولی که دوو در بخش های زیبایی دستگاه ، قدرت مکش بالا ،سیم جمع کن خودکار ، تعداد سری های جمع آوری و حجم کیسه و فیلتر های بهداشتی توانست کسب کند میتوان گفت کفه ترازو به سمت ارزش خرید بیشتر خواهد بود .

اگر تجربه خرید و یا استفاده از محصولات دوو را داشته اید در زیر همین مقاله نظر خود را ثبت کنید. که دیگر دوستانی که به دنبال جاروبرقی دوو هستند کمک کرده باشید.

افشار هوم

فروشگاه افشار نماینده رسمی برند دوو میباشد و میتوانید از کارشناسان ما مشاوره تلفنی قبل از خرید بگیرید تا در محدوده هزینه شما برای یک جاروبرقی خوب بهترین گزینه ها به شما معرفی بشود.

سوالات متداول
  • مزایای جاروربرقی های Daewoo چیست ؟
    کابل ۸ متری، سیم جمع کن اتوماتیک ، ۸ مرحله فیلتراسیون از نقاط مثبت جاروبرقی های این شرکت می باشد.
  • معایب جاروهای شرکت دوو چیست ؟
    مقاومت بدنه ضعیف، صدای نسبتا زیاد و وزن بالا از معایب آن می باشد.
6 دیدگاه در “جاروبرقی دوو خوبه؟
  • ۱۴۰۱-۰۹-۲۴ at ۹:۱۷ ب٫ظ
    Permalink

    من کنترل روی دسته خریدم خیلی راضیم

    Reply
  • ۱۴۰۲-۰۱-۲۳ at ۷:۲۶ ق٫ظ
    Permalink

    من جاروبرقی دوو خریدم ولی هنوز بازنشده به خاطر وزن زیادی که داره پشیمان شدم نکته ای که فروشنده اصلا نگفت درصورتیکه فروشنده سرای ایرانی بود ومیتوانست مارکهای بهتری که در آنجا لوله من معرفی کند کلا خرید ازسرای ایرانی اشتباه محض است

    Reply
  • ۱۴۰۲-۰۸-۰۱ at ۹:۵۵ ق٫ظ
    Permalink

    من تازه این جارو رو خریدم .وزنش خیلی سنگینه .در ضمن یکی از ایرادات مهمش اینه که برای لوازم جانبی مثل فرچه و…محفظه یا جایی تعبیه نشده .فقط یه جورایی میتونه رو دسته قرار بگیره که اونم دست و پاگیره.با اینکه نو هست صداش خیلی کم نیست .یعنی به مرور صداش بلندترم میشه .درکل اگه کسی نظرم رو بخواد این جارو رو پیشنهاد نمیکنم

    Reply
  • ۱۴۰۲-۰۹-۲۹ at ۱۰:۰۷ ب٫ظ
    Permalink

    سلام به نسبت قیمت کالایی با کیفیت متوسط الان از پارس خزر 2میلیون ارزان تر

    Reply
  • ۱۴۰۲-۱۰-۰۱ at ۲:۱۴ ب٫ظ
    Permalink

    سلام منم این جارو رو پیشنهاد نمیکنم
    پر صدا سنگین و از همه مهم تر اصلا راحت عقب نمیره جلو اومدنش خوبه ولی از کنار به سمت عقب هول میدی نمیره به سختی جابه جا میشه.فقط از نظر زیبایی میشه گفت زیباست کیسه ی جارو برقی هم کوچیکه زود پر میشه

    Reply
  • ۱۴۰۲-۱۰-۰۸ at ۱۱:۵۹ ق٫ظ
    Permalink

    سلام من این جارو برقی را دارم و پیشنهاد میکنم که بخریدمکش فوق العاده، جابجایی سریع بخاطر دو عدد چرخ بزرگ، کنترل روی دسته بسیار راحت ، چپه نشدن جارو برقی که این خودش به مزیت بزرگ نسبت به بقیه هست و…

    Reply
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *