بررسی مزایا و معایب یخچال های دوو

3.5/5 - (53 امتیاز)

در این بخش بنا بر تجارب فروشندگان افشار هوم و مصرف کنندگان برند دوو سعی داریم به بررسی مزایا و معایب یخچال دوو و ساید های این برند بپردازیم. همچنین به سوالات متداول مشتریان عزیز در رابطه با کیفیت برند دوو و اینکه آیا یخچال دوو خوبه؟ پاسخ می دهیم. و در نهایت پرفروش ترین مدل های دوو را معرفی می کنیم. جهت مقایسه امکانات و خرید یخچال فریزرهای دوو با کارشناسان افشار هوم تماس بگیرید.

keyboard_backspace همین حالا با کارشناسان ما صحبت کنید

یخچال و ساید شرکت Daewoo‌ را بخریم؟

یخچال فریزر تنها دستگاهی است که در منزل شما به صورت 24 ساعته و تمام وقت در هرروز هفته روشن و در حال کار کردن است. پس در خرید یخچال فریزر نمی توان بدون اطلاعات و آگاهی اقدام کرد. برای خرید این عضو مهم آشپزخانه علی رقم تنوع بالا در برند ها و مدل های مختلف، حضور برند های مطرح و با کیفیت ناچیز است.

در این بخش مدل ها و قیمت یخچال های ساید بای ساید دوو وجود دارد که با مراجعه به آن می توانید از ویژگی های آن ها آگاه شده و خریدی درست و مطمئن داشته باشید. یکی از این برند های مورد اطمینان و با کیفیت و در عین حال قیمت مناسب یخچال فریزر های برند دوو کره است. از دید مشتریان کیفیت ساخت و خدمات پس از فروش این شرکت در سطح بسیار خوبی قرار گرفته است. با این حال، انتخاب یک مدل ایده آل از از نظر کاربرد و فضای مورد نیاز شما در محصولات این برند و درنظر گرفتن مزایا و معایب آنها موضوعی گیج کننده است.

دوو ساخت کجاست؟

یکی از سوالاتی که ذهن خریداران لوازم خانگی را درگیر کرده، این است که محصولات این شرکت از جمله یخچال دوو ساخت کجاست؟ دوو یک برند کره‌ای و لوازم خانگی این شرکت ساخت کشور کره جنوبی است. یخچال دوو هم اکنون در «گروه انتخاب» در اصفهان تحت لیسانس دوو الکترونیک کره تولید می‌شود. یخچال فریزر های دوو قبلا از کره وارد می شد. فعلا هم یخچال های دوو که از طریق مناطق مرزی مانند بانه و گناره وارد می شوند کره ای می باشند.

آیا یخچال دوو خوبه؟

بیشترین سوالی که از فروشندگان افشار هوم پرسیده میشود این است که آیا یخچال فریزر دوو خوبه؟ کشور کره جنوبی در دهه های اخیر به یکی از بزرگترین کشورهای تولیدکننده لوازم خانگی به ویژه ساید باید ساید و یخچال فریزر های خانگی تبدیل شده است. شرکت های بزرگی مانند الجی و سامسونگ که از بزرگان این صنعت به شمار میروند نیز در این کشور حضور دارند .

حتی کمپانی قوی مانند بوش نیز برای تولید و مونتاژ ساید باید ساید و یخچال فریزر های خود دست به دامان این کشور شده است. تمامی اینها دلیلی بر قدرت کشور کره جنوبی در تولید صنایع برودتی به شمار می رود.

یخچال دوو بخریم؟

از آنجایی که برندهای مطرح سامسونگ و الجی در حال حاضر فعالیت خود را به صورت رسمی در ایران قطع کرده اند و خدمات رسمی در کشورمان ندارند. خرید یخچال فریزر دوو می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌هایی باشد. دلایل و مزایایی برای این پیشنهاد وجود که در ادامه به آن میپردازیم :

  • سطح رضایت بالای مصرف کنندگان از برند دوو در یخچال فریزر و ساید بای ساید ها
  • تنوع بالای محصولات و کسب ساخت با کیفیت بالا
  • تامین قطعات در بحث خدمات پس از فروش
  • انجام خدمات پس از فروش توسط یک شرکت معتبر ایرانی به نام انتخاب سرویس
  • قیمت مقرون به صرفه در مقابل برند های مطرح اما قاچاق

انواع مدل ها

شرکت دوو با تولید محصولات برودتی متنوع و با کیفیت قصد دارد تا بازار هدف کلیه سلایق و نیاز ها را در برگیرد و مورد استفاده عموم مردم قرار دهد. یخچال فریزر های برند با کیفیت دوو در حالت کلی به سه دسته زیر تقسیم می شوند:

  • یخچال فریزر ساید بای ساید
  • یخچال فریزر بالا پایین دوو (کمبی)
  • یخچال فریزر دو قلوی (پهلو به پهلو)

کیفیت یخچال ساید دوو خوبه؟

یخچال فریزر های ساید بای ساید دوو با ابعاد ها و مشخصات های مختلفی تولید میشوند. که در حال حاظر محبوبیت بسیاری در میان مصرف کنندگان و خریداران پیدا کرده است. ساید دوو در قیاس با یخچال های دوقلو ظاهری بسیار شکیل تر و فضای مورد نیاز متنوع تری دارند و معمولا تازه عروس داماد ها انتخابشان یک دستگاه ساید بای ساید است .

حمل و نقل ساید بای ساید دوو به دلیل ابعاد انها بسیار مشکل تر از یخچال فریزر های دوقلو و بالا پایین است.  عموما مستاجران از بابت حمل و نقل ساید بای ساید ها شکایت دارند .

ساید بای ساید های برند دوو با توجه به سری و مدل آنها مشخصات و امکاناتی متفاوت دارند. اما یکی از اصلی ترین دلیل و ویژگی که مشتریان این برند را مصمم بر خرید دوو می کند طراحی و ظاهری بسیار زیبا، کیفیت ساخت بالا و در عین حال قیمت مقرون به صرفه است .

شرکت دوو برای تمامی مدل های ساید بای ساید های خود قابلیت اتصال به شیر آب شهری برای آبریز و یخساز اتومات خود در نظر گرفته است. شاید این ویژگی خیلی آیتم خارق العاده ای نباشد. اما، خیلی از برند هایی که در ایران مونتاژ می شوند از این آیتم برخوردار نیستند. این موضوع برای مصرف کننده بسیار مهم است.

ساید بای ساید های برند دوو در سری های پرایم ( دو درب و سه درب )، پارامو، سکرت و….تولید می شوند. افشار هوم نماینده فروش دوو در سراسر کشور می باشد، جهت خرید و سفارش از سراسر کشور می توانید به صورت آنلاین و یا تلفنی اقدام نمایید.

مزایای یخچال ساید Daewoo

  • تکنولوژی کنترل سرمایش هوشمند
  • کمپرسورهای نسل اینورتر بسیار کم مصرف به همراه 124 ماه گارانتی
  • میزان صدای مزاحم حداقلی
  • تصفیه هوای سه لایه جهت تصفیه هوا و از بین بردن انواع باکتری ها و جلوگیری از بوگرفتن داخل کابین یخچال
  • کنترل پنل های LED لمسی
  • محفظه های کشویی مقاوم با قابلیت تنظیم دما و رطوبت
  • طبقات شیشه ای و بدون قاب که به Frame Less مشهور هستند .
  • ظاهر داخلی بسیار شیک به کمکم روشنایی های LED سفید
  • آبسرد کن و یخساز اتوماتیک متصل به شیر آب شهری و تصفیه
keyboard_backspace همین حالا با کارشناسان ما صحبت کنید

معایب ساید دوو

در تولیدات قبلی و در گذشته که تنها در کشور کره جنوبی اتفاق می افتاد مشکلات متعددی مانند شکستکی زبانه درب بار ، ایرادات برد اصلی ، خرابی و صدای زیاد فن از مهم ترین و متداول تر معایب ساید بای ساید های دوو به شمار می رفت. البته خوشبخاته در سالهای اخیر با استفاده از تکنولوژی های روز و متفاوت این ایرادات تا حدودی برطرف گردیده است و به حداقل ها رسیده است.

در برخی از موارد شاهد اعتراض مصرف کننده گان دوو در باره ی صدای بسیار زیاد دیده می شود. که با تحقیقات تیم افشار هوم این موضوع برای یخچال فریزر های ساید باید ساید های دوو که به صورت سالم کار میکنند رد شده است . ضمن آنکه به دلیل استفاده از موتور های لاینر و اینوتر در ساید های دوو هزینه تعمیرات خارج از گارانتی بسیار سرسام آور است.

یخچال دوقلوی دوو خوبه؟

یخچال فریزر دوو خوبه؟

مزایا و معایب یخچال دوو

یخچال فریزر های دوقلو همواره طرفدار های خاص خود را در میان مصرف کنندگان داشته است. دلیل این محبوبیت نیز فضای بسیار بیشتر و حمل و نقل راحتتر نسبت به ساید باید ساید ها است. یخچالهای دوقلو دو دستگاه کاملا مجزا از هم هستند. این امر باعث میشود تا هم حمل نقل راحتتر انجام پذیرد و هم میتوانید به صورت جداگانه از یکدیگر اقدام به نصب کنید.

  • فضای بسیار زیاد و مناسب
  • اتصال به شیر آب شهری
  • قابلیت نصب به صورت جداگانه
  • طراحی بسیار زیبا و چشم نواز
  • دستگیره های توکار و شیک
  • فیلترهای بوگیر قدرتمند ضد باکتری
  • گارانتی 130 ماهه کمپرسور های کم مصرف اینورتر
  • برچسب انرژی +A و کم مصرف
  • تکنولوژی کنترل سرمایش اتوماتیک و هوشمند
  • جابجایی راحتتر و کم هزینه

معایب

همانطور که از مزایای بسیار زیاد و کیفیت ساخت بالای دوقلو های دوو نامبرده شد لزوم بر عنوان کردن معایب ان نیز وجود دارد. ایراداتی همچون ساید بای ساید در گذشته وجود داشت که بیشتر در مدل های کره ای مشاهده می شد. آن هم خرابی برد و فن های یخچال فریزر های دوقلو گزارش شده است. این گزارشات با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی ساخت و مونتاژ در این برند، کاهش چشم گیری داشته است. البته به ندرت ایراد های مانند نشت گاز ، شکستگی لولا ها نیز گزارش شده است.

شما عزیزان می توانید به بخش فروش یخچال دوقلو دوو مراجعه کرده و ضمن بررسی مدل ها و قیمت های مختلف اقدام به خریداری آن نمایید.

موتور یخچال های Daewoo ساخت کجاست؟

یکی از پرتکرار ترین سوالات مشتریانی که به دنبال خرید یخچال فریزر دوو هستند این است که موتور یخچال فریزر های دوو ساخت کجاست؟ در تولیدات قدیمی تر که به صورت واردات در از کشور کره جنوبی انجام می شد، موتور نیز در کشور کره تولید می گردید. اما در محصولات جدید موتور های استفاده شده از برند با کیفیت هایتک (HITECH) و دونپر (DONPER ) کشور چین است. کمپرسور های برند دونپرو هایتک از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. و کسب گرید انرژی A+++ و استاندارد های جهانی را در زرومه خود دارند. همچنین از شناخته شده ترین برند های کشور چین به شمار می روند.

نظرات مشتریان و مصرف کنندگان

البته که نظرات مصرف کنندگان با توجه به مدل یخچال و فریزهای دوو و رعایت اصول استفاده از یخچال فریزر متفاوت است. اما به صورت کلی با توجه به تحقیقات صورت گرفته توسط تیم افشار هوم از مصرف کنندگان و ریز داده ها مجموع نظرات مثبت بسیار بیشتر نظرات منفی بوده است.

از آن رو که برخی نظرات منفی بیشتر در باب احساسی و تفاوت نیاز های مشتریان بوده است و افراد نظرات مختلفی در خصوص ویژگی‌های مشابه داشته‌اند مانند صدای موتور در برخی مدل‌ها از نگاه بعضی از مشتریان بسیار زیاد و دید بعضی مصرف کنندگان بسیار مناسب بوده است؛ که افراد ناراضی اغلبا متوجه وجود ایراد در دستگاه خود نبوده اند. فروشگاه افشارهوم تلاش کرده است تا تمامی مدل های یخچال فریزر دوو را به همراه امکانات و ویژگی های آن ها در اختیار شما عزیزان بگذارد. تا بتوانید انتخابی درست و مناسب داشته باشید.

keyboard_backspace همین حالا با کارشناسان ما صحبت کنید

جمع بندی

کلام آخر این است که برند دوو یکی از معتبر ترین برندهای موجود در بازار حال حاظر است. که حوزه تولید انواع لوازم خانگی و صوتی تصویری است و با توجه به خدمات پس ازفروش یکپارچه و بسیار قوی در سراسر کشور ارزش خرید در یخچال فریزر های دوو بسیار بالا اعلام می شود. در بررسی مزایا و معایب یخچال دوو، همچنین ساید بای ساید و دوقلو های دوو به این جمع بندی رسیدیم که اکثر مشتریان و مصرف کنندگان رضایت داشته اند. به نحوی که خرید آن را معمولا به دیگران نیز توصیه می نمایند.

92 دیدگاه در “بررسی مزایا و معایب یخچال های دوو
  • ۱۴۰۰-۰۷-۰۷ at ۹:۲۳ ب٫ظ
    Permalink

    دوستان سلام متن و نوشته این وبسایت رو خوندم و جدا از این بحث ها بیشتر نظرم روی این هست که نظرات مثبت و یا منفی مصرف کننده های یخچال دوو‌ رو بدونم و ممنون میشم اگر کسی یخچال فریزر دوو رو داشته نظرشو اعلام کنه

    Reply
  • ۱۴۰۰-۰۷-۰۹ at ۸:۴۶ ب٫ظ
    Permalink

    سلام عزیزم من ۱ سال و نیم پیش ساید مدل ۰۰۳۶ خریدم عالیه هم صداش کمه و همخیلی جاداره بقیه مدل هارو نمیدونم اما من راضیم

    Reply
  • ۱۴۰۰-۰۷-۱۱ at ۸:۵۲ ب٫ظ
    Permalink

    سلام من ساید ۲۹۱۵ گرفتم کیفیت درهاش ، دستگیره هاش و طبقه ها عالیه و صدای کمی داره اما بزرگترین اشتباهم موقع خرید این بود که بزرگترشو نخریدم چون این مدل خیلی عمقش کمه

    Reply
  • ۱۴۰۰-۰۷-۱۸ at ۷:۵۲ ب٫ظ
    Permalink

    من مدل ۰۰۳۶ ساید گرفتم دوساله عالیه ، محکمه و عمقش هم زیاده

    Reply
  • ۱۴۰۰-۰۸-۱۲ at ۹:۰۱ ب٫ظ
    Permalink

    من مدل ۱۰۳۷ خریدم هنوز استفاده نکردم امیدوارم خوب باه چون میگن تو اصفهان تولید میشه

    Reply
  • ۱۴۰۰-۰۸-۱۹ at ۱:۲۹ ب٫ظ
    Permalink

    ما ۰۰۳۴ داریم عالیه هم بی صدا و هم فضاش زیاده

    Reply
  • ۱۴۰۰-۰۹-۰۲ at ۷:۴۴ ب٫ظ
    Permalink

    صدای تقتق بعضی وقتها آدم رو اذیت میکنه میشه بگین این صدای که از فریزر میاد ماله چیه؟ آیا به تنضیمات درجه دیجیتالی مرتبطه یا چیزی دیگر است؟

    Reply
    • ۱۴۰۰-۰۹-۰۳ at ۱۱:۱۵ ق٫ظ
      Permalink

      درود بر شما ، با خدمات 1699 تماس بگیرید ، خدمت برسند و ایراد مشخص بشه

  • ۱۴۰۰-۱۰-۲۷ at ۵:۱۹ ق٫ظ
    Permalink

    من یخچال فریزر دوو گرفتن عالیه پیشنهاد میکنم فقط دووتیم فقط استقلال یخچال فقط دوو

    Reply
  • ۱۴۰۰-۱۱-۱۶ at ۱۲:۵۴ ب٫ظ
    Permalink

    بدترین یخچال فریزر از نظر گارانتی میباشد اصلا به فکرمشتری نیستند

    Reply
    • ۱۴۰۰-۱۱-۱۶ at ۱:۱۹ ب٫ظ
      Permalink

      درود بر شما لطفا با جزییات مشکلتون رو بفرمایید که به دیگران که درصدد خرید و یا تصمیم گیری هستند کمکی بشه

  • ۱۴۰۰-۱۱-۱۶ at ۸:۰۱ ب٫ظ
    Permalink

    سلام،صداش زیاد است،سردی آب سرد کن هم خیلی کمه،وسردی یخچالش هم کمه من درجه اش رو روی 3گذاشتم

    Reply
  • ۱۴۰۰-۱۱-۲۰ at ۰:۲۳ ق٫ظ
    Permalink

    خراش روی بدنه یخچال استیل را چگونه میتوان بر طرف کرد

    Reply
  • ۱۴۰۰-۱۲-۱۶ at ۹:۴۹ ب٫ظ
    Permalink

    سلام من دوساله سایدشو گرفتم صداش خیلی زیاده
    اب سرد کنش هم خیلی ضعیفه چند بار هم که به نمایندگیش زنگ زدم میگن همشون همین طورن صداش خیلی ادمو اذیت میکنه

    Reply
  • ۱۴۰۰-۱۲-۲۲ at ۱۱:۲۰ ق٫ظ
    Permalink

    من ساید طرح سه در استیل خریدم یکساله خیلی راضیم

    Reply
  • ۱۴۰۱-۰۱-۱۸ at ۶:۱۷ ق٫ظ
    Permalink

    سلام من ساید دوو گرفتم حداقل روزی ۶ ساعت با صدای خیلی زیاد کار میکنه بطوری که نمیتونیم داخل خونه بمونیم وقتی صدای یخچال شروع میشه مجبوریم صدای تلویزیون زیاد کنیم تو خونه دیگه صدا به صدا نمیرسه همه عصبی شدیم هر چی هم با ۱۶۹۹ تماس میگیریم فقط میگه باشه پیگیری میکنیم ولی خبری نیست الان یک ماهه وضعیت همینه

    Reply
    • ۱۴۰۱-۰۱-۱۸ at ۷:۵۴ ق٫ظ
      Permalink

      سلام شهر محل سکونتتون رو بگید توی واتس اپ براتون تکنسین ارسال کنند چون هرچی این مشکل بمونه بد تر میشه و باید سریعتر حل بشه

  • ۱۴۰۱-۰۲-۲۴ at ۸:۵۱ ق٫ظ
    Permalink

    من دوقلوی دوو دارم ،اصلا راضی نیستم، سر و صدا زیاد ،دیوونه کننده هست،یخچال قبلی را به خاطر سر و صداش عوض کردم، با کلی هزینه اینو پارسال خریدم ولی سر وصدا موتور که هیچی ،حتی بیشتر از قبلی هست،صدای شلپ شلپ آب در یخچال که رو اعصاب هست و نمایندگی میگه طبیعی هست، فقط با همین کلمه طبیعی هست هر ایرادی را از سر خود باز میکنن،طبقات یخچال جابه جا نمیشه، چون در بیشتر از ۹۰ درجه باز نمیشه، خلاصه افتضاح هست به هیچ کس توصیه نمی کنم،پولتون و دور نریزید

    Reply
  • ۱۴۰۱-۰۳-۰۷ at ۳:۵۱ ب٫ظ
    Permalink

    سلامسلام …دوو هر گز نخرید ..من خریدم پشیمونم…سر و صدای زیاد داره …کیفیت مواد غذایی رو نگه نمیداره…مثلا هنمیوه رو تازه نگه نمیداره …چروکیده میکنه بعد از 2 سه روز…فقط خنک میکنه …میتونید سامسونگ ال جی بخرید …یا هر جنس خارجی…پولتون رو تو سزل اشغال نندازید

    Reply
  • ۱۴۰۱-۰۳-۱۰ at ۸:۴۹ ب٫ظ
    Permalink

    سلام من موندم ساید بگیرم یا دوقلو

    Reply
    • ۱۴۰۱-۰۳-۱۱ at ۸:۵۳ ق٫ظ
      Permalink

      درود بر شما روی این لینک کلیک کنید ، مقاله مورد نظر رو مطالعه کنید اگر سوالی بود میتونید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید تا راهنمایی بشید

  • ۱۴۰۱-۰۳-۲۸ at ۷:۲۰ ب٫ظ
    Permalink

    سلام .من یخچال دوو حدود ۲سال هست که خریدم اصلا راصی نیستم هم صدای موتور داره وبیشتر بو داخل یخچال هست و اصلا از ابسردکن یخچال نمیشه خورد بخاطر بو با اینکه ۳تا بوگیر داخل یخجال گداشتم و دائما تمییز میکنم و جای اب رو میشورم ولی هیچ فایده ایی ندارد .

    Reply
  • ۱۴۰۱-۰۳-۲۸ at ۷:۲۳ ب٫ظ
    Permalink

    اصلا توصیه نمیکنم که دوو بخرید واقعا بدرد نخور هست

    Reply
  • ۱۴۰۱-۰۴-۰۲ at ۸:۲۳ ب٫ظ
    Permalink

    دوقلو ۰۰۲۰ خریدم البته شرکت قرار بود ۲۰ روزه تحویل بده خیلی اذیتمون کرد تا برسونه دستمون ولی من خیلی راضیم هم صداش کمه هم جاس زیاده

    Reply
  • ۱۴۰۱-۰۴-۰۲ at ۸:۲۴ ب٫ظ
    Permalink

    دوستانی که ناراضی هستن لطف کنن علتشو هم کامل بگن چون من میخوام نظرات و جمع کنم و ساید دوو بخرم نظرتون رو بگین ممنون

    Reply
  • ۱۴۰۱-۰۴-۰۲ at ۸:۲۵ ب٫ظ
    Permalink

    سلام عزیزم من ساید بای ساید مدل ۱۰۳۳ خریدم رنگ استیل راضیم بهت پیشنهاد میکنم

    Reply
  • ۱۴۰۱-۰۴-۰۲ at ۸:۲۶ ب٫ظ
    Permalink

    منم مدل ۲۹۱۵ رو‌گرفتم از خود بخچال راضیم اما عمقش خیلی کمه و کوچیکه

    Reply
  • ۱۴۰۱-۰۴-۰۶ at ۱۲:۱۳ ب٫ظ
    Permalink

    دوو خیلی محصول خوبیه اما تو شهر ما زاهدان اصلا خدمات خوبی نداره و خوب پاسخگو نیستن

    Reply
  • ۱۴۰۱-۰۵-۰۱ at ۶:۴۰ ق٫ظ
    Permalink

    من که یک ماه است یخچال فریزر دو قلو خریده ام دستگیره درب اون برق داره دو بار تکنسین اومد ولی مشکلش حل نشد.
    حالا شرکت می خواد اونو عودت بده میگه هزینه حمل با خودتونه . این بی انصافی نیست. محصول از نظر ما معیوب است ولی شرکت میگه سالم است و هزینه انتقال عودت را متقبل نمی شه.

    Reply
  • ۱۴۰۱-۰۵-۰۶ at ۸:۴۳ ب٫ظ
    Permalink

    سلام من یکساله مدل ۰۲۹۱گرفتم.عالیههههه
    اصلا صدا ندارد خیلی سرده.
    فوق العادس

    Reply
  • ۱۴۰۱-۰۵-۱۰ at ۷:۰۹ ب٫ظ
    Permalink

    سلام، من به تازگی ساید دوو مدل ۰۰۳۴ خریده ام،خیلی کم صدا و جاداره ،فقط حمل و نقلش بخاطر وزن زیادش مشکله

    Reply
  • ۱۴۰۱-۰۶-۰۲ at ۵:۳۷ ق٫ظ
    Permalink

    ممنون از نظرات برام خیلی مفید بوده میخاستم بخرم منصرف شدم باتشکر

    Reply
  • ۱۴۰۱-۰۶-۰۷ at ۵:۴۵ ب٫ظ
    Permalink

    سلام منم امشب میخواستم بخرم که نظرات را خوندم پشیمون شدم

    Reply
  • ۱۴۰۱-۰۶-۱۴ at ۷:۴۱ ب٫ظ
    Permalink

    من یکساله استفاده میکنم راضیم نمیدونم مشکل این دوستان چیه اما تا الان مشکلی نداشتیم

    Reply
  • ۱۴۰۱-۰۶-۱۴ at ۷:۴۲ ب٫ظ
    Permalink

    من پارسال ۰۰۲۰ خرید کردم رنگ استیل
    هم خوشگله و هم بی صدا

    Reply
  • ۱۴۰۱-۰۷-۰۲ at ۴:۰۹ ب٫ظ
    Permalink

    خدمات پس از فروش ضعیف.
    کیفیت بسیار ضعیف‌

    Reply
  • ۱۴۰۱-۰۷-۱۲ at ۵:۲۹ ق٫ظ
    Permalink

    سلام ممنون از نظراتتون از خریدش منصرف شدم

    Reply
  • ۱۴۰۱-۰۷-۲۳ at ۹:۰۵ ب٫ظ
    Permalink

    ممنون از دوستان که راهنمایی کردند.من قرار بود فردا برم و بخرم.خوشبختانه تصمیم گرفتم ابتدا نظراتو بخونم و منصرف از خرید این مارک شدم.

    Reply
  • ۱۴۰۱-۰۸-۰۱ at ۹:۳۱ ب٫ظ
    Permalink

    با سلام.
    ساید دوو ۱۰۳۷ که یعنی از مدلهای خوبه شرکت انتخاب هست را گرفتم وقتی نصاب شرکت اومد نصب کنه رنگ درهای یخچال متفاوت بود قرار شد تعویض کنند ولی بعد از حدود ۱۰ روز که هر روز فقط اپراتورهای شرکت با من تماس می‌گرفتند هیچ کار مثبتی انجام نشد خیلی اذیت شدم چون این ده روز یخچال نداشتم بعد متوجه شدم هدف شرکت از این بازیها تعویض در یخچال هست به جای اینکه کالا عوض شود باز هم قبول کردم ولی اینقدر بنده را سرکار گذاشتند و از این کارشناس به اون کارشناس پاسگاری کردند نهایتا تصمیم گرفتم کلا کالا را مرجوع و پولم را بگیرم واقعا از این شرکت بعید بود چنین حرکتهایی ولی بلاخره مرجوع کردم و با کمی ضرر وجه پرداختی را پس گرفتم و دیگه هرگز به محصولات شرکت انتخاب فکر نمیکنم متاسفانه باید بگم طی تحقیقات من فعلا در ایران بهترین شرکت هست شرکتی که باعث شد الجی و سامسونگ کره از ایران فرار کنند به بهانه واهی خروج ارز از ایران ولی پشت پرده کلیه قطعات از چین وارد میشه یعنی همان ارز از کشور خارج شده با این تفاوت که بجای محصول درجه یک کره محصول درجه سه چینی به مردم غالب کنند

    Reply
  • ۱۴۰۱-۰۸-۰۳ at ۱۲:۲۱ ب٫ظ
    Permalink

    دوست عزیز درسته برند های ایرانی هیچ کدوم به گرد پای الجی و سامسونگ نمیریند اما من یخچال سینور خریدم خیلی اذیت شدم ولی بعد دو سال مدل ۰۰۲۰ دوقلو دوو خریدم راضی هستم هم از خدمات و هم از خود جنس
    درسته برای شما مشکلی پیش اومده و حق دارید اما خواستم نظر مثبت خودمو هم اعلام کنم برای کسانی که قصد خرید دارند

    Reply
  • ۱۴۰۱-۰۸-۰۳ at ۱۲:۲۴ ب٫ظ
    Permalink

    سلام دوستان علی رغم اینکه این مطالبو خوندم و پشیمون از خرید دوو شدم اما نتونستم همسرمو راضی کنم برای صرف نظر از خرید ساید بای ساید دوو
    اما یه چیزی هست خواستم بگم
    یکماهه مدل ۳۱۳۳ رو استفاده میکنم فعلن راضی هستم خداکنه به مشکل برخورد نکنه چون خیلی ترسیدم پیام هارو خوندم
    ممنون از همه که وقت میزارید

    Reply
  • ۱۴۰۱-۰۸-۱۱ at ۸:۰۲ ب٫ظ
    Permalink

    سلام،یه نفر با تحقیق و بصیرت به من بگه کدوم مارک یخچال ها توی برند ایرانی خوب یا عالی هست.

    Reply
  • ۱۴۰۱-۰۸-۱۵ at ۷:۵۹ ب٫ظ
    Permalink

    با سلام خدمت همه دوستان. بنده میخوام یخچال فریزر مدل 0020 سیلور رو بگیرم. آیا خوبه؟ صداش، موتورش، در کل از همه لحاظ خوبه که بگیرم یا نه؟ ممنون میشم جواب بدید

    Reply
  • ۱۴۰۱-۰۹-۱۸ at ۳:۵۸ ب٫ظ
    Permalink

    سلام منم میخواستم بخرم که با توجه به تجربه دوستان از خرید این محصول منصرف شدم ممنونم از همتون

    Reply
  • ۱۴۰۱-۰۹-۲۰ at ۴:۳۶ ب٫ظ
    Permalink

    سلام منم میخواستم دوو بخرم خوشبختانه از تجربه های شما دوستان منصرف شدم ممنون .

    Reply
  • ۱۴۰۱-۰۹-۲۱ at ۶:۲۹ ق٫ظ
    Permalink

    سلام دوستان ، من خیلی بررسی کردم تو مارک های ایرانی یخچال دوو خیلی با کیفیت تر از بقیه مارک ها هست البته که از نظر کیفیت به گرد پای سامسونگ و الجی نمیرسه و نسبت به بقیه ایرانی ها هم قیمتش بالاتره اما چاره ای نیست و انتخاب دیگه ای نداریم
    من الان ۰۰۲۰ دوقلو دارم چند ماهه فعلن که راضی هستم خداکنه که اذیتم نکنه

    Reply
  • ۱۴۰۱-۰۹-۲۲ at ۱۲:۴۵ ب٫ظ
    Permalink

    برند دوو و اسنوا یکی هستن،کیفیت توی اسیدها بهتر هست اما در کل همه قطعات چینی هستن و باید در حد پولی که میدید توقع داشته باشید

    Reply
  • ۱۴۰۱-۰۹-۲۴ at ۹:۱۹ ب٫ظ
    Permalink

    من مدل ۱۰۷۷ داریم.راضیم

    Reply
  • ۱۴۰۱-۱۰-۰۳ at ۲:۲۴ ق٫ظ
    Permalink

    سلام من خریدکردم هنوزبدستم نرسیده میترسم نکنه خدا نکرده بمشکل بخوریم

    Reply
  • ۱۴۰۱-۱۰-۰۶ at ۳:۰۱ ق٫ظ
    Permalink

    سلام دوستان من حدود دو ماه تو بازار و گشتم و کلی در مورد یخچال تحقیق کردم همه فروشگاه ها حتی کسایی که دوو ندارن ازش تعریف کردن و تاییدش میکنم حالا اگه برید دیدگاه های برند های دیگرو ببینید می‌بینید از پنجاه تا نظر چهلتاش منفی پس میشه گفت با اینکه اینجا چند نفر از دوو بد گفتن ولی از همه مدل های ایرانی باز دوو بهتره من پیشنهاد میکنم بخرید

    Reply
  • ۱۴۰۱-۱۰-۱۹ at ۹:۵۶ ب٫ظ
    Permalink

    سلام ما حدود دوماه ساید دوو مدل۱۰۳۳ خریداری کردیم ولی صدای خیلی بدی داره چیکار کنیم

    Reply
  • ۱۴۰۱-۱۰-۲۱ at ۷:۵۹ ب٫ظ
    Permalink

    کلا اجناس خارجی عالی هستن ایرانیها همیشه ی ایرادی داره و تعمیرم میکنی بدرد نمیخوره وکلا تبلیغ اجناس ایرانی هست ک همه خرید کنن متاسفانه لوازمهایی ک درست میکنن ایراد داره اگرم یکیش درست باشه شانسی هست من ی ساید دوو خریدم سال 96 عالی وبدون صداولرزش
    خرین فوتشم خریدم 34 الان دنبال فریزر تک هستم ولی متاسفانه اصل کره گیر نمیارم 😭😭

    Reply
  • ۱۴۰۱-۱۰-۲۲ at ۱۲:۰۶ ب٫ظ
    Permalink

    سلام در مدلهای مختلف ساید آیا موتور فرق میکنه یا همه موتورهای ساید دوو یکی هستن

    Reply
  • ۱۴۰۱-۱۱-۰۶ at ۹:۵۶ ب٫ظ
    Permalink

    سلام من یخچال هیوندا گرفتم هنوز از فروشگاه نیاوردم میخام دوو بخرم نظرات شما رو خوندیم پشیمون شدم الان دو دل شدم خواهشاً بگید چکار کنم دوو بردار یا هیوندا

    Reply
  • ۱۴۰۱-۱۱-۰۶ at ۱۱:۰۰ ب٫ظ
    Permalink

    من خریدمدوستان دو سال عالیه میوه راحدود یک ماه گذاشتم توش (پرتغال)بعد یک ماه انگار تازه است نمیدونم یه عده از دوستان اگاهانه میگن یا نظرات کسان دیگر را میگن خیلی عالی بی صدا وخوبه من خیلی راضیم

    Reply
  • ۱۴۰۱-۱۱-۰۸ at ۸:۳۸ ب٫ظ
    Permalink

    دوو از نظر خدمات پس از فروش واقعا بده خواهشا زمان خرید این در نظر بگیرید

    Reply
  • ۱۴۰۱-۱۱-۰۹ at ۹:۴۶ ق٫ظ
    Permalink

    سلام منم ساید دوو خریدم حدود یکسال و نیم میوه و سبزیجات و عالی نگه مبداذه و من خیلی ازش راضی ام البته اوایل ی کوچولو اذیت کرد اما از طرف نمایندگی اومدن و برطرف شد و فک میکنم طبیعی باشه.

    Reply
  • ۱۴۰۱-۱۱-۱۲ at ۷:۲۰ ب٫ظ
    Permalink

    بيكيفيت و پشتيباني ضعيف

    Reply
  • ۱۴۰۱-۱۱-۲۱ at ۲:۱۰ ب٫ظ
    Permalink

    سلام خواستم یخچال دوو بخرم که نظریات را خواندم و پشیمان شدم

    Reply
  • ۱۴۰۱-۱۱-۲۲ at ۶:۴۹ ق٫ظ
    Permalink

    سلام من خریدم ولی تحویل نگرفتم با این همه نظرات منفی

    Reply
  • ۱۴۰۱-۱۱-۲۵ at ۶:۰۹ ب٫ظ
    Permalink

    سلام اتفاقا منم میخواستم ساید دوو بخرم ،فکر می‌کنم از نظر قیمتش هم به صرفه تره ،اما چه مدلی و چطور موقع خرید باید بدونیم که صدای زیادی داره ویا خنک زیاد نمیکنه ،لطفا راهنمایی بفرمایید

    Reply
  • ۱۴۰۱-۱۲-۰۷ at ۱۰:۴۰ ق٫ظ
    Permalink

    اصلا دوو را پیشنهاد نمیکنم من یخچال فریزر خریدم بدنش برق داره ،وقتی به قسمت های کناری دست میزنیم صدای بوق ضعیفه میاد، از نمایندگی هم اومدن هیچ کاری نکردن ، بچم هر موقع به یخچال دست میزنه میترسه

    Reply
  • ۱۴۰۱-۱۲-۰۷ at ۹:۱۱ ب٫ظ
    Permalink

    سلام من دوقلو دوو ۰۰۲۰ خریدم خیلی راضیم عالی
    با توجه به دوستانی میگن صدا میده اصلا صدا نداره نگهداری مواد غذایی هم عالی عالی

    Reply
  • ۱۴۰۱-۱۲-۱۰ at ۱۰:۴۷ ب٫ظ
    Permalink

    من هم از خرید منصرف شدم ، ای کاش خود مسئولین کارخونه هم بخونند و به فکر ارتقاء کیفیت محصولاتشون باشند ، مرسی از دوستانی که برای نوشتن تجربه هاشون وقت میذارند

    Reply
  • ۱۴۰۱-۱۲-۱۱ at ۱:۲۱ ق٫ظ
    Permalink

    با سلام
    من در خرید وسواس دارم بعد کلی تحقیق مدل ۰۰۲۸دوو گرفتم که متاسفانه اصلا به‌در نمیخوره ،صدای زیا ،بدنه ضعیف ،اصلا اگر حرف منو میشنویددوو نخرید نخرید نخرید

    Reply
  • ۱۴۰۱-۱۲-۲۳ at ۶:۴۴ ب٫ظ
    Permalink

    سلام رنگ استیل بهتره یا سفید متالیک

    Reply
  • ۱۴۰۱-۱۲-۲۳ at ۶:۴۵ ب٫ظ
    Permalink

    سلام رنگ استیل بهتره یا سفید متالیک

    Reply
  • ۱۴۰۲-۰۱-۱۹ at ۷:۳۵ ق٫ظ
    Permalink

    واقعا نطرات منفی بیشتر از مثبت بود و از خرید دوو کلا پشیمون شدم

    Reply
  • ۱۴۰۲-۰۱-۲۱ at ۱:۵۸ ب٫ظ
    Permalink

    سلام وقتتون به‌خیرفروش اقساطی یخچال دوقلو‌دووشرایطش بهذچه صورته

    Reply
  • ۱۴۰۲-۰۲-۰۶ at ۵:۰۵ ق٫ظ
    Permalink

    نظرات منفی و نارضایتی خیلی زیاده.
    اگه کیفیتش خوب باشه این همه مصرف کننده ناراضی نیست
    انصراف از خرید

    Reply
  • ۱۴۰۲-۰۲-۰۶ at ۱:۰۴ ب٫ظ
    Permalink

    سلام من مدل 0020 رو دارم حدودا یکسال میشه و خداروشکر تا الان راضی بودم و هیچ مشکلی نداشتم

    Reply
  • ۱۴۰۲-۰۲-۱۴ at ۲:۵۰ ق٫ظ
    Permalink

    دوستم دو سال پیش دوو خریده راضیه ازش منم میخواستم بخرم که گول خوردم و رفتم برند هاردستون خریدم ولی بعد نصب متوجه شدیم به یخچال نو و آکبند گاز نزدن !!!! پولمم پس نمیدن و گفتن یکی دیگه برات میاریم خدا ازشون نگذره با بدبختی پولشو جور کردم الان موندم بلاتکلیف چه اشتباهی کردم . تو رو خدا هاردستون نخرید . دوو قطعا از برندهای دیگه بهتره لعنت بر هاردستون

    Reply
  • ۱۴۰۲-۰۲-۲۰ at ۷:۵۳ ب٫ظ
    Permalink

    ۲دستگاه ظرفشویی دوو گرفتم اولی برا خودمون دومی برا دخترم اولی بوردش مشکل داشت ادیت کردن تا عوص کردن دومی از دخترن قسمت بالاش نمیخوره یبار اومدن درست نکردن دوبار هم زنگ و ثبت کردیم اهمیت نمیدن به خرابی ماشین طرفشویی دخترم آذر ۱۴۰۱عروسی کرده الان اردیبهشت۱۴۰۲ هست بدون طرفشوییه

    Reply
  • ۱۴۰۲-۰۲-۲۰ at ۸:۰۵ ب٫ظ
    Permalink

    سلام من خیلی تحقیق کردم . دارم وسایل خونه رو عوض میکنم . دوو چون صادر میشه و با دلار ۵۰ تومنی واسه شرکت به صرفه هست زیاد تبلیغش نمیشه . تلویزیون و ماشین لباسشویی رو دوو خریدیم واقعا هم خدمات هم کیفیتشون لالیه . امروزم پول یخچال رو دادم چند روز دیگه میرسه دستمون . درضمن دوو و اسنوا یکی نیستند بورد محصولات دوو هنوز هم از کره میاد . دامادمون تو اسنوا کار میکنه . خلاصه اینکه فقط روی ماشین ظرفشوییش شک دارم بقیه ی محصولاتش عالی ان . یخچالش به نسبت یخچالهای ایرانی خیلی کم صداتره . موفق باشید

    Reply
  • ۱۴۰۲-۰۲-۲۵ at ۱۲:۵۸ ب٫ظ
    Permalink

    من یخچال دو قلو دوو خریدم صدای کمپرسور فقط شبا وقتی همه خوابن شنیده میشه بسیار نرم کار می کنه تازه نگهداری سبزیجات و میوه خوبه فکر کنم مشکلاتی که دوستان بیان کردن تقریبا در سری های جدید رفع شده

    Reply
  • ۱۴۰۲-۰۲-۳۰ at ۹:۰۳ ق٫ظ
    Permalink

    سلام و ممنون از کسانی ک تجربشونو اینجا نوشتند .امروز برای ترید اقدام کرده بودم ک با خواندن پیام ها منصرف شدم

    Reply
  • ۱۴۰۲-۰۳-۰۵ at ۹:۴۰ ب٫ظ
    Permalink

    سلام،قصد داشتم یخچال فریزر هیتاچی دارم قصد داشتم عوض کنم با این انتقاد تجربیات منفی دوستان پشیمون شدم

    Reply
  • ۱۴۰۲-۰۳-۰۶ at ۱۰:۴۷ ق٫ظ
    Permalink

    لطفا بگیدیخچال ساید دوو1037چجوره… من دوقلوهیمالیابخرم این ساید.. لطفا هرکس خریده جواب بده

    Reply
  • ۱۴۰۲-۰۳-۰۶ at ۱۲:۳۲ ب٫ظ
    Permalink

    من بعد از دو ماه تحقیق بین چنتا برند های خوب و دوقلو های دوو و هیمالیا مدل 1033 رو خریدم راضیم ، 1033 هم عین 1037 هست فقط سایزش فکر کنم کوچیکتره

    Reply
  • ۱۴۰۲-۰۴-۱۶ at ۴:۵۶ ق٫ظ
    Permalink

    سلام بهترین برند موجود تو ایران دوو هست یعنی انتخاب بهتری جز این نداریم
    من تعجب میکنم از دوستانی که میگن خدمات پس از فروش و گارانتی ندارن
    من چندین ساله لباسشویی دوو دارم با اینکه گارانتی تموم شده بازم مشکلی باشه زنگ میزنم تا یک هفته پیگیری میکنن که تعمیرکارشون اومد یا نه مشکل چی بود و …..
    از خدمات پس از فروش دوو من از نظرات دوستان دیگه راضی نشدم
    راجع به یخچال هم دو قلو دوو خالم یک ساله خریده واقعا راضیه منم دیشب خریدم به دستم نرسیده اما ذره ای به خدمات پس از فروشش شک ندارم چون تو شهر ما واقعا عالیه خدماتشون
    و یه پیشنهاد ویژه که بهم دادن این بود تا یک ماه بعد از استفاده راضی نبودم پس میگیرن دیگه چی بهتر از این؟!

    Reply
  • ۱۴۰۲-۰۴-۲۷ at ۴:۲۰ ق٫ظ
    Permalink

    چند ماهه یخچال دو قلوی مدل ۰۰۲۰ دووو خریدم ( بعد از کلی تحقیق هم فروشندگان هم از تعمیرکاران ) بسیار راضی هستم و به دوستان هم پیشنهاد میکنم اگر قصد خرید یخچال دو قلو دارید حتما دوو بخرید از لحاظ ظاهر بسیار شیک و جادار و یخسازش هم اتوماتیک هست تنها ایرادی که تو این مدل دیدم یکی اینکه چون دستگیره از نوع مخفی هست جای دست بصورت لک رو بدنه میمونه ( رنگ استیل ) که ظاهرا اکثر یخچالهای رنگ استیل این عیب رو دارن و مورد بعدی اینه که وزن دربها زیاده و موقع بستن باید با احتیاط بیشتر اینکارو انجام داد .اما در کل بسیار راضی هستم .
    پدرم یخچال دوقلوی مدل یخساران خریده که صدای موتورش خیلی زیاده .مدل یخساران افتضاحه اصلا روش فکر نکنید .

    Reply
  • ۱۴۰۲-۰۵-۱۵ at ۲:۵۴ ب٫ظ
    Permalink

    ببینیدعزیزان مادر کشور ایران گزینه دیگری نداریم .منظورم انتخاب بین بد وبدتر هست……

    Reply
  • ۱۴۰۲-۰۵-۲۲ at ۱:۲۲ ب٫ظ
    Permalink

    سلام‌من‌یخچال‌ودقلوی‌۲۰۳۰ssدووخریدم‌بهد‌از‌۵سال‌خراب‌شد‌.بهمون‌گفتن‌نشتی‌پیدا‌کرده‌واز‌داخل‌بدنه‌هم‌هست‌وهیچ‌کاریش‌هم‌نمی‌شه‌کرد‌باید‌یه‌نو‌بخرید‌واقعا‌ناراضی‌هستم‌‌وپیشنهاد‌مزکنم‌اصلا‌ازاین‌محصول‌نخرید‌.چون‌حتی‌خودشون‌هم‌میگن‌عمر‌محصولات‌دوو‌مونتاژ‌ایران‌کمه.حتی‌برادرم‌هم‌داشت‌اون‌هم‌بعد‌از‌۵سال‌همین‌بلا‌سرش‌اومد.

    Reply
  • ۱۴۰۲-۰۵-۲۳ at ۱۲:۵۲ ب٫ظ
    Permalink

    سلام من تازه خریدم هنوزم بدستم نرسيده اين همه نظرات منفی

    Reply
  • ۱۴۰۲-۰۵-۲۷ at ۲:۴۴ ب٫ظ
    Permalink

    سلام من می خوام یخچال فریزر دو قلو دوو بگیرم با خوندن نظرات دل به شک شدم نمی دونم از اون یخچالای روهم فریزر پایین بگیرم موندم چه مارکی خوبه؟

    Reply
  • ۱۴۰۲-۰۵-۲۹ at ۰:۴۶ ق٫ظ
    Permalink

    سلام من پارسال تلویزیون ۵۵اینچدوو گرفتم هم کیفیت وهم خدمات پس از فروش عالیه حالا میخوام یخچال فریزرشو بخرم چه مدلی خوبه راهنمایی کنید

    Reply
  • ۱۴۰۲-۰۶-۰۱ at ۱۱:۴۲ ب٫ظ
    Permalink

    سلام من بعد از کلی تحقیق یخچال دو قلوی دوو مدل ۰۰۲۰ گرفتم عالی به شما هم پیشنهاد میکنم اگه نظر هارو خونده باشین هرکی این مدل رو خریده همه راضین

    Reply
  • ۱۴۰۲-۰۶-۱۳ at ۳:۱۰ ب٫ظ
    Permalink

    یخچال ساید ۲۰۳۰ssدوواستیل خریدیم چند دقیقه میشه اوردن منزل با این همه نظرات منفی استرس گرفتم

    Reply
    • ۱۴۰۲-۰۶-۱۶ at ۶:۵۴ ق٫ظ
      Permalink

      خیالتون راحت باشه دستگاه خوبیه

  • ۱۴۰۲-۰۶-۳۰ at ۶:۰۲ ق٫ظ
    Permalink

    دوستان قصد خرید یخچال ساید دوو رو دارم بهم گفتن مدل DS3320 خوبه
    با خوندن نظرات دچار تردید شدم ممنون میشم اگه نظر یا پیشنهاد و تجربه ای دارین بهم بگین

    Reply
  • ۱۴۰۲-۰۷-۲۶ at ۱۰:۰۵ ب٫ظ
    Permalink

    سلام دوستان قصد خرید ساید دوو مدل ۲۰۳۰دارم کسی اگه دارتش راهنماییم کنه بخرم یا نه؟

    Reply
  • ۱۴۰۲-۱۱-۲۷ at ۵:۳۹ ب٫ظ
    Permalink

    سلام خدمت دوستان عزیز. من یه ساید دوو مدل 3320 خریدم که با خوندن نظرات دوستان مردد شدم که آیا پس بدم یا خیر؟ اگر کسی تجربه ای از این یخچال داره ممنون میشم که به اشتراک بذاره.

    Reply
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *