بهترین قرص ماشین ظرفشویی

5/5 - (2 امتیاز)

در این مقاله در مورد قرص ماشین ظرفشویی، نحوه استفاده از آن و نحوه تشخیص قرص اصلی از تقلبی به صورت کامل صحبت کرده ایم ، تا با آگاهی کامل از این موضوع بهترین قرص ماشین ظرفشویی را خریداری نمایید.

تفاوت ژل، قرص و پودر ماشین ظرفشویی

قرص های ماشین ظرفشویی امروزه محبوبیت بیشتری نسبت به دیگر شوینده ها مانند ژل و پودر دارند.

  • از مهمترین دلیل های محبوبیت این قرص ها این است که قرص ها اندازه انها مشخص است، و نیازی به اندازه گیری شوینده و میزان پر کردن آن را در ماشین ظرفشویی را ندارند.
  • راحتی در استفاده از قرص ها ، برای استفاده از قرص ماشین ظرفشویی فقط کافی ست این قرص ها را به سادگی در قسمت مشخص شده قرص در ظرفشویی قرار دهید.

 

تفاوت ژل ، قرض و پودر ظرفشویی

 

  • عملکرد قرص ماشین ظرفشویی نسبت به دیگر شوینده ها این است که قدرت پاک کردن لکه های چسبنده و سرسخت در قرص بسیار بالاتر است.
  • قرص های ماشین ظرفشویی مزیت دیگری دارند که به (توپ های قدرتمند) معرف است به این ترتیب که به غیر از شستن ظرف ها، از دستگاه  ماشین ظرفشویی نیز چربی زدایی کرده و آن را به خوبی تمیز می کنند.
  • در مقایسه با ژل ها و شوینده های معمولی، قرص ها قدرت پاک کنندگی بیشتری دارند، گران تر هستند و زمان بیشتری برای پاک کردن کامل لکه ها نیاز دارند.
  • شوینده های دیگر مثل پودر و يل یا همان مایع ماشین ظرفشویی در بازار با دوز ها و مقدار های متفاوتی وجود دارد که باعث سردرگمی شما موقع خرید میشود ، اما قرص ها یک اندازه مشخص و ثابتی دارند.

 

مقایسه ژل و قرص ظرفشویی

 

شاید دانستن نحوه کار و عملکرد ماشین ظرفشویی برای شما جالب و مفید باشد.

انواع قرص ظرفشویی

حتما هنگام خرید قرص ماشین ظرفشویی به اینگونه مدل ها بر خورده اید و شاید برایتان سوال باشد که بهترین قرض ماشین ظرفشویی و دلیل  اختلاف انواع آن ها چیست؟

  1. قرص ماشین ظرفشویی کلاسیک

قرص ماشین ظرفشویی کلاسیک عملکردی کاملا شبیه به پودر ها دارند و در این گونه قرص ها نمک و جلا دهنده وجود ندارد.

  1. قرص ظرفشویی همه کاره

در قرص های ظرفشویی همه کاره عملکرد آنها علاوه بر عملکرد پودری ، جلا دهندگی نیز در آنها مشاهده میشود.

3.قرص های ماشین ظرفشویی کوانتوم

قرص ماشین ظرفشویی کوانتوم که امروزه به شدت مورد استقبال قرار گرفته است علاوه بر عملکرد دو قرص بالایی ویژگی منحصر به فردی دارند که باعث بهبود عملکرد شستشوی ظروف و لکه بری بیشتر نیز میشود.

 

بهترین قرص ماشین ظرفشویی

 

نحوه استفاده از قرص ظرفشویی

همانطور که قبل تر به آن اشاره کردیم قرص ها از راحتترین مواد شونیده برای ماشین ظرفشویی است و استفاده از آن بسیار راحت است:

  • ابتدا یک عدد قرص را از بسته خود خارج نمایید.
  • قرص را داخل قسمت مخصوص قرص قرار دهید.
  • درب محفظه مخصوص قرص و ظرفشویی را کامل ببندید.
  • و در آخر برنامه شستشو انتخابی خود را شروع کنید.
10 نکته مهم درباره استفاده از ماشین ظرفشویی که بهتر است بدانید.

قرص تاریخ گذشته ظرفشویی

استفاده از قرص ماشین ظرفشویی که تاریخ مصرف آن گذشته بسیار برای دستگاه شما مضر است و می تواند طول عمر مفید ظرفشویی شما را کاهش دهد و همچنین میتواند با ایجاد اختلال در عملکرد شستشو ، ظرفشویی شما را خراب کند.. پس با این تفاصیر هنگام خرید قرض ماشین ظرفشویی حتما به دقت تاریخ انقضای آن را چک کنید .

 

نحوه استفاده از قرص ماشین ظرفشویی

 

آیا میتوان قرص ماشین ظرفشویی را نصف کرد؟

اگر نصف ظرفشویی شما توسط ظروف پر شده و قصد استفاده از برنامه شستشو های نیم شور یا همان شستشو با نصف ظرفیت را دارید و یا تعداد کمی از ظروف را در ماشین ظرفشویی خود قرار دادید، میتوانید از قرص نصف شده استفاده کنید.

چونکه یک قرص برای ظرفیت کامل ماشین ظرفشویی تولید شده است و با نصف کردن قرص نه تنها اتفاقی رخ نمی دهد بلکه در مصرف قرص نتوانسته اید صرفه جویی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *