تلویزیون دوو بخریم یا اسنوا؟

4.5/5 - (2 امتیاز)

تلویزیون دوو بخریم یا اسنوا در حال حاظر یکی از سوالات پرتکرار و متداول مشتریانی است که قصد خرید یک تلویزیون ایرانی با کیفیت را دارند است ، در این مقاله به بررسی این دو برند محبوب در تلویزیون ها خواهیم پرداخت و نظر کارشناسان متخصص افشار هوم را در این باره عنوان خواهیم کرد . در انتها دعوت میکنیم از شما اگر تجربه ای از خرید و استفاده تلویزیون های این دو برند محبوب دارید در همین صفحه نظرات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید .

لازم است کمی قبل از شروع مقاله در باره ی محل تولید این دو برند دوو و اسنوا صحبت کنیم ، اسنوا که در معنای لغتی کوتاه شده ی عبارت ارکان نوین ساختار ایرانیان است در شهرک صنعتی مورچه خورت اصفهان دایر است و لازم به ذکر است که هر دو برند دوو و اسنوا در این مجموعه تولید و روانه بازار میشود که هردو برند دارای خدمات پس از فروش یکسانی هستند با نام شرکت خدمات پس از فروش انتخاب سرویس . پس متوجه شدیم که هر دو برند در یک محل تولید میشوند و با خدمات پس از فروش یکسانی هستند .

تلویزیون Snowa

مقایسه تی وی های دوو و اسنوا

هلدینگ انتخاب در حال حاضر بیش از 5000 نیروی تکنسین و کارگر مشغول به کار دارد که شما با خرید هر یک از محصولات این دو برند نه تنها از کیفیت ساخت و خدمات پس از فروش لذت خواهید برد بلکه به چرخه تولید و گردش مالی میهن عزیزمان نیز کمک شایانی خواهید کرد .

تلویزیون Snowa

اسنوا از سال 1384 دست به تولید تلویزیون و نمایشگر های خانگی زده است که از همان ابتدا محبوبیت بسیاری در میان برند های ایرانی پیدا کرده است . اما با گذشت زمان و پیشرفت تولیدی این مجموعه و کمرنگ شدن برند های خارجی بر محبوبیت تلویزیون های اسنوا افزوده شد .

در حال حاضر برند اسنوا با تنوع سایز های مختلف ( 32 اینج تا 75 اینچ ) و به کارگیری تکنولوژی های به روز و کاربر پسند توانسته است در رده ی بهترین تلویزیون های ایرانی قرار گیرد .

تلویزیون های نسل جدید هر روزه به امکانات آنها اضافه میگردد که اسنوا به خوبی این تکنولوژی ها را پوشش داده و نیاز کاربر را برطرف کرده است .
همچنین تلویزیون های هوشمند دارای ورودی ها ، خروجی های مختلفی هستند که بسته به نوع مدل انتخابی شما در برند اسنوا این نوع پورت ها رو پوشش خواهد داد .
تلویزیون Daewoo

تلویزیون Daewoo

دوو نیز یک برند آشنا و محبوب کره حنوبی است که محبوبیت بسیاری در میان مصرف کنندگان ایرانی که از دهه 80 گروه انتخاب توانسته است انحصار مونتاژ و خدمات پس از فروش این برند را در دست گیرد و هموطنان عزیز بتوانند از این برند محبوب استفاده کنند و اشتغال زایی بسیار زیادی نیز برای کارگران و متخصصان ایرانی به وجود آید .

اگر تمایل به داشتن اطلاعات بیشتر و دریافت پاسخ تلویزیون دوو خوبه دارید این مقاله را از دست ندهید تا با تمام مزایا و معایب تلویزیون های این برند آشنا شوید.

گسترش و پیشرفت برند دوو به صورتی بوده است که در بسیاری از کشور های جهان دارای شعبه مونتاژ و سایت تولیدی میباشند که این کشور ها عبارتند از ایران ، مکزیک ، اسپانیا ، چین ، لهستان و…. و همچنین دوو توانسته است از این طریق فروش بیشتری و قیمت مقرون به صرفه ای برای مصرف کنندگان این کشور ها ایجاد کند .

تلویزیون های برند دوو همانند سایر محصولات این برند دارای کیفیت ساخت بالا هستند ، مصرف کنندگان این برند همواره به اعتبار و سابقه درخشان آن سایر محصولات را خریداری میکنند .

تلویزیون های دوو نیز مانند سایر محصولات این برند همواره سعی در بروز رسانی خود و برخورداری از فناوری های روز بوده است و از نظر ویژگی های هوشمند ، پورت های متنوع بر اساس نیاز های کاربر بسیار بروز عمل کرده است .

از نظر خدمات پس از فروش دوو مانند سایر برند های خارجی که به صورت بدون گارانتی رسمی وارد میشوند نیست و توسط گروه صنعتی انتخاب سرویس پشتیبانی خواهد شد . که خیال مشتری از بابت خدمات پس از فروش و تامین قطعات راحت باشد .

تلویزیون های دوو با توجه به تنوع مدل ها ( هوشمند ، غیر هوشمند ، هومند و 4K ) در سایز های متنوع (32 تا 75 اینچ ) برای هر نیازی از کاربر محصولی در نظر گرفته است .

مقایسه تی وی های دوو و اسنوا

تلویزیون دوو بهتر است یا اسنوا؟

حال که با این دو برند محبوب دوو و اسنوا آشنایی های لازم را کسب کردید میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از مدل های تلویزیون های دوو و اسنوا وارد قسمت تلویزیون های فروشگاه افشار شوید و مدل های مختلف را بررسی کنید ، اما باید گفته شود که این دو برند هر دو از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند و در کنار یکدیگر در بازار کشورمان حضور دارند. و توانسته اند محبوبیت یکسانی نسبت به کاربران خود کسب کنند اما در بسیاری از موارد با یکدیگر اختلاف دارند که میتوانید با بررسی انوع مدل های اسنوا و دوو در فروشگاه لوازم خانگی افشار هوم انتخاب خود را نهایی کنید .

تلویزیون دوو بهتر است یا اسنوا

2 دیدگاه در “تلویزیون دوو بخریم یا اسنوا؟
  • ۱۴۰۱-۰۲-۲۲ at ۸:۲۹ ب٫ظ
    Permalink

    سلام من بین خرید تلویزیون ۷۵ اینچ دوو واسنوا۷۵ موندم اولا پیل وبدون قاب بودن دووخیلی زیباتربود ولی اسنوا از نظر کیفیت تصویر بهتر بود طلفا راهنماییم کنید کدام بهتره باتشکر محسن طهرانی

    Reply
  • ۱۴۰۱-۰۸-۰۹ at ۸:۳۷ ق٫ظ
    Permalink

    ما هم موندیم تی وی ایرانی بخریم یا خارجی

    Reply
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *