نمایندگی فروش محصولات دوو

4.1/5 - (17 امتیاز)

محصولات لوازم خانگی و صوتی تصویری شرکت دوو باتوجه به قدمت 50 ساله خود و کیفیت بسیار بالای محصولات و همچنین خدمات پس از فروش سراسری توانسته است در دهه های اخیر در کشور ایران اعتماد مصرف کنندگان را جلب کند. بدین صورت به یکی از برند های پر طرفدار تبدیل شود. فروشگاه افشار هوم ، نمایندگی فروش دوو در تهران و کرج تمامی محصولات این برند را به صورت نقد و اقساط عرضه می کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان این مجموعه در هر ساعت از شبانه روز تماس بگیرید.

برند دوو  Daewoo با تنوع بالای سبد محصولات خود توانسته است کلیه نیازهای مصرف کنندگان محترم را بر طرف نماید. به همین دلیل است که برای خرید یک جهیزیه کامل نیز می توانید نمایندگی فروش محصولات دوو را انتخاب نمایئد. لوازم برقی دوو که در نمایندگی ها ارائه می شوند عبارتند از:

نمایندگی فروش دوو

نمایندگی فروش دوو در کرج کجاست؟

اگر به دنبال یک فروشگاه نمایندگی رسمی فروش محصولات دوو در کرج میگردید و قصد خرید جهزیه کامل با برند دوو را دارید پیشنهاد ما به شما فروشگاه لوازم خانگی افشار است. فروشگاه افشار هوم علاوه برفروشگاه حضوری در کرج برای رفاه حال شما عزیزان این امکان را به شما م یدهد. که بدون خروج از منزل به صورت انلاین مشاوره رایگان دریافت کنید و خرید خود را انجام دهید.

مزیت خرید محصولات دوو از نمایندگی افشار هوم در کرج، امکان خرید و پرداخت آنلاین از وبسایت افشارهوم، پرداخت درب منزل و اقساط 24 ماهه است. در فروشگاه افشار که در آن سعی داریم با مشاوره صحیح و صادقانه به شما همشهریان عزیز کمک کنیم که بهترین انتخاب را با توجه به نیاز و بودجه خود داشته باشید.

برای دریافت مشاوره های تخصصی رایگان می توانید به آدرس فروشگاه افشارهوم، نمایندگی رسمی دوو مراجعه کنید و یا با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

مطلب پیشنهادی: تلویزیون دوو ساخت کجاست ؟

نماینده رسمی فروش دوو

خدمات پس از فروش دوو

پس از تحویل کالا از فروشگاه کافیست با شماره سراسری 1699 تماس بگیرید تا تکنسین مربوط به نصب جهت راه اندازی و آموزش استفاده از محصولات خدمت برسند.
گارانتی محصولات با توجه به آیتم انتخابی شما متغییر است. معمولا کمپرسور ها و قطعات اصلی یخچال فریزر ها و لباسشویی ها دارای 124 ماه وارانتی و کل دستگاه، گارانتی 24 ماهه است. این خدمات به صورت سراسری و یکپارچه در کل کشور انجام می شود. بنابراین با خرید از فروشگاه اینترنتی افشار هوم یا نمایندگی دووی افشار هوم در تهران و کرج می توانید از خدمات فروش همه جانبه و گارانتی معتبر در کنار امکان خرید اقساطی بهره مند گردید.

تفاوت خرید از نمایندگی دوو و فروشگاه های متفرقه چیست؟

جدا از بحث قیمت های رقابتی، مناسب و بدون واسطه در نمایندگی رسمی، زمانی که شما از نماینده مستقیم شرکت دوو خرید خود را انجام می دهید.، پس از تحویل کالا نیز چنانچه مغایرتی در مدل محصول و یا جنس معیوب باشد عمل تعویض و عودت کالا به سرعت انجام می شود. ضمن آنکه از خدمات پس از فروش همه جانبه و پشتیبانی شبانه روزی نمایندگی ها می توانید بهره مند شوید.

دیگر مزیت های خرید از نمایندگی های رسمی در زمان جشنواره ها نمایان می شود. در صورت نصب در جشنواره دوو و دریافت کارت هدیه دوو امکان خرید مجدد از فروشگاه های غیر از نمایندگی وجود ندارد.

مهمترین مزیت خرید از نمایندگی ها، خرید اجناس اصل می باشد. زیرا محصولات دوو تقلبی در بازار به وفور یافت می شود و تشخیص آن برای افراد عادی کار دشواری است. بنابراین با خرید از فروشگاه های اصلی محصولات دوو دغدغه تقلبی بودن محصول خود را نخواهید داشت. ضمن آنکه از قیمت های یکپارچه بهره مند می شود.

مطلب پیشنهادی: روش های تشخیص یخچال دوو اصل و تقلبی

11 دیدگاه در “نمایندگی فروش محصولات دوو
  • ۱۴۰۰-۰۳-۲۶ at ۳:۵۲ ق٫ظ
    Permalink

    سلام میشه ادرس دقیق فروشگاه رو لطف کنید؟

    Reply
    • ۱۴۰۰-۰۳-۲۶ at ۸:۱۷ ق٫ظ
      Permalink

      درود بر شما وارد قسمت تماس با ما بشید لوکیشن و ادرس درج شده

  • ۱۴۰۰-۰۳-۲۷ at ۳:۱۹ ب٫ظ
    Permalink

    بسیار ممنونم از صبر و حوصله شما و مشاوره صادقانتون متشکر

    Reply
  • ۱۴۰۰-۰۴-۳۱ at ۹:۵۳ ق٫ظ
    Permalink

    سلام ادرس را برم بفرست

    Reply
    • ۱۴۰۰-۰۴-۳۱ at ۲:۳۸ ب٫ظ
      Permalink

      درود بر شما ادرس و لوکیشن قسمت تماس باما درج شده

  • ۱۴۰۰-۱۰-۲۲ at ۸:۳۰ ب٫ظ
    Permalink

    سلام جمعه ها هم فروشگاهتون‌ بازه؟

    Reply
    • ۱۴۰۰-۱۰-۲۳ at ۷:۲۹ ق٫ظ
      Permalink

      درود بر شما خیر روز های غیر تعطیل در خدمتتون هستیم

  • ۱۴۰۱-۰۴-۰۹ at ۵:۵۸ ب٫ظ
    Permalink

    سلام شهرقدس هستم نمايندگي دوو

    Reply
  • ۱۴۰۱-۱۱-۰۴ at ۸:۵۵ ب٫ظ
    Permalink

    باسلام و احترام
    امکان خرید اقساطی یخچال فریزر دوقلو هست؟

    Reply
  • ۱۴۰۱-۱۱-۱۳ at ۷:۱۵ ق٫ظ
    Permalink

    سلام ما از نمایندگی دوو در مشهد یکماه پیش خرید کردم ولی هنوز لباسشویی مون از نمایندگی تهران نیاوردن

    Reply
  • ۱۴۰۱-۱۱-۳۰ at ۳:۳۹ ب٫ظ
    Permalink

    سلام تهران هستم نمایندگی دوو کجاست بصورت اقساطی هم دارید ممنون

    Reply
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *