فرم پیگیری سفارش :

برای پیگیری سفارش، لطفا شماره سفارش و آدرس ایمیل خود را در کادرهای زیر وارد کرده و دکمه پیگیری را فشار دهید. شماره سفارش از طریق رسید و ایمیلی که به شما ارسال شده در اختیارتان قرار گرفته است.

ارسال با تیپاکس برای سفارش‌های خارج از شهرهای تحت پوشش سرویس تحویل اکسپرس فروشگاه افشار در نظر گرفته شده است.
پس از پردازش سفارش و تحویل به تیپاکس، زمان تقریبی تحویل سفارش ارسالی بنا به محدوده جغرافیایی و مقصد سفارش بین ا تا 4 روز کاری است.
برخی از کالاها در فروش‌های ویژه و طرح‌های تشویقی فروش ممکن است فقط از طریق تیپاکس ارسال شوند، در این صورت این موضوع در هنگام ثبت سفارش به اطلاع کاربر می‌رسد.

در مورد کالاهای گروه فرش، در صورت وجود ایراد در کالایی که توسط تیپاکس تحویل داده شده است، مشتری موظف است همان روز نسبت به بازگرداندن آن اقدام کند.

سفارش‌ها در شهر تهران مطابق بازه زمانی که مشتریان هنگام ثبت سفارش انتخاب می‌کنند، تحویل داده خواهد شد. همچنین امکان تحویل سفارش در همه روزهای هفته وجود دارد و سفارش‌‌‌‌های با ارزش بیش از یک میلیون تومان در شهر تهران رایگان ارسال می‌شوند.
در ایام جشنواره، جهت رفاه و آسودگی حال مشتریان عزیز ساکن شهر تهران، امکان انتخاب ارسال توسط پست (علاوه بر ارسال اکسپرس) نیز وجود خواهد داشت و همانند سفارش‌های اکسپرس در صورتی که ارزش سفارش بیش از یک میلیون تومان باشد ، ارسال آن رایگان است ولی برای سفارش‌های زیر یک میلیون تومان مطابق تعرفه پست در هنگام ثبت سفارش هزینه ارسال دریافت خواهد شد و همچنین پرداخت آنلاین (اینترنتی) برای سفارش‌هایی که با این سرویس ارسال میشوند الزامی است.
این سفارش‌ها با زمان تقریبی بین 1 تا 4 روز کاری و با قابلیت رهگیری سفارش و بدون امکان انتخاب بازه‌ی زمان تحویل خواهد شد.

تمامی محصولات سفارش شده در سایت فروشگاه لوازم خانگی افاشر برای محدوده شهر کرج رایگان میباشد و معمولا تحویل آن همان روز میباشد.

سفارش ها در مراکز توزیع شهرستان مطابق بازه زمانی که مشتریان هنگام ثبت سفارش انتخاب می‌کنند، تحویل داده می شود.

سفارش ها در مراکز توزیع شهرستان مطابق بازه زمانی که مشتریان هنگام ثبت سفارش انتخاب می‌کنند، تحویل داده می شود.
ارسال کالاهای توکار و سبک برای شهرهای مشهد، اهواز، شیراز، کرمان، بندرعباس، زاهدان رایگان میباشد.

سفارش ها در مراکز توزیع شهرستان مطابق بازه زمانی که مشتریان هنگام ثبت سفارش انتخاب می‌کنند، تحویل داده می شود.
شهرهای اصفهان، شاهین‌شهر، نجف‌آباد و بهارستان تحت پوشش سرویس تحویل اکسپرس دیجی‌کالا هستند.

سفارش ها در مراکز توزیع شهرستان مطابق بازه زمانی که مشتریان هنگام ثبت سفارش انتخاب می‌کنند، تحویل داده می شود. شهرهای رشت، انزلی، لاهیجان،کوچصفهان، لنگرود، آستانه اشرفیه و خمام شامل این طرح می‌شوند.

نکات

– در رابطه با سرویس تحویل اکسپرس فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا، پیش از این ماموران توزیع سفارش با هدف تسهیل فرایند خرید و همراهی بیش‌تر با مشتریان، تعداد زیادی از سفارش‌ها را درب واحد تحویل می‌دادند، اما درحال حاضر محل تحویل سفارش به درب اصلی ساختمان (منتهی به خیابان) تغییر پیدا کرده است. دلیل اتخاذ این تصمیم به دریافت شکایات متعدد از مدیران ساختمان‌ها، برخی محدودیت‌های موجود و اجتناب از مواردی که ورود به ساختمان‌ها می‌تواند ایجاد کند، مربوط می‌شود. از جمله‌ی این موارد می‌توان به قوانین محدوده‌های شخصی و خصوصی، فضاهای مشترک آپارتمان‌ها و ورود به برخی مجتمع‌های مسکونی، اماکن تجاری، فرهنگی یا دولتی، اشاره کرد.
تحویل رایگان فقط شامل سفارش‌‌‌‌هایی با ارزش بیش از یکصد هزار تومان و در شهر تهران می‌شود. هزینه ارسال سفارش‌های زیر یکصد هزار تومان برای همه نقاط شهر تهران 4500 تومان ثابت است.
– هزینه ارسال برای شهرهای تحت پوشش تحویل اکسپرس، 8000 تومان ثابت و برای سایر نقاط کشور براساس تعرفه پست است.
– اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، صاحب پروفایل یا شخص دیگری که صاحب پروفایل نام، آدرس و تلفن وی را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کرده است، هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی معتبر مانند کارت ملی همراه داشته باشد.
– به خریداران کفش توصیه می‌شود برای تست سایز از دقایقی که هنگام تحویل گرفتن کالا در اختیار دارند، استفاده کنند.
– لازم است در شهرهای تحت پوشش اکسپرس تطابق تعداد اقلام سفارش با فاکتور، در حضور همکاران تحویل سفارش کنترل شود.
– برای سرعت و سهولت رسیدگی به درخواست‌ مشتریان در شهرهای تحت پوشش اکسپرس، در زمینه آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی کالا، اکیداً توصیه می‌شود پس از تکمیل پرداخت و تحویل کالا، سلامت فیزیکی و ظاهری کالاهای دریافتی در حضور همکاران تحویل سفارش چک شود یا اینکه به محض مشاهده آسیب فیزیکی کالا، در اولین فرصت از طریق تلفن 61930000 – 021 داخلی شماره 2، یا ارسال ایمیل از طریق صفحه “تماس با ما” این موارد به خدمات پس از فروش دیجی‌کالا اطلاع داده شود.
داخلی شماره 2، یا ارسال ایمیل از طریق صفحه “تماس با ما” این موارد به خدمات پس از فروش دیجی‌کالا اطلاع داده شود.
– در صورت ارسال کالاهای گروه فرش توسط تحویل اکسپرس دیجی‌کالا، لازم است مشتری در حضور مامور تحویل سفارش، سلامت فیزیکی کالا را بررسی و در صورت وجود مشکل یا ایراد از تحویل گرفتن آن خودداری کند. بدیهی است که تحویل گرفتن کالا توسط مشتری به منزله تایید سلامت فیزیکی آن خواهد بود.
– باز کردن جعبه و نصب کالاهایی که باید توسط نصاب شرکت مربوط راه اندازی شوند (مانند تلویزیون، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال، فریزر، آبسردکن، مایکروویو و نظیر آن) تنها باید توسط نصاب مجاز انجام شود. برای این منظور با شرکت مربوط یا نمایندگی مجاز آن تماس بگیرید. در غیر این صورت امکان استفاده از هرگونه گارانتی یا خدمات پس از فروش از بین خواهد رفت.
– سفارش‌هایی که از طریق باربری ارسال می‌شوند یا مبلغ آنها بیشتر از سی میلیون ریال است، لازم است پیش از ارسال، از طریق پرداخت اینترنتی تسویه شوند.
– تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.

شرایط ارسال لوازم سنگین یا حجیم

– لوازم خانگی سنگین و کالاهای حجیم یا بزرگ زیر، به صورت پس‌کرایه (پرداخت هزینه باربری هنگام تحویل کالا) ارسال خواهد شد.
لازم به ذکر است که لوازم خانگی ذیل، در تهران و حومه (اسلام شهر، قرچک، ورامین، رباط کریم، شهر قدس، شهریار، ملارد، نسیم شهر، پاکدشت، اندیشه، باقر شهر، چهاردانگه، پیشوا، پردیس، کهریزک، فشم و شهر جدید پرند) و بیشتر مناطق استان البرز (به غیر از هشتگرد، کردان، نظرآباد و برغان) توسط تیم توزیع دیجی‌کالا و به طور رایگان ارسال می‌شوند.

_ یخچال فریزر
_ ساید بای ساید
_ اجاق گاز
_ ماشین ظرفشویی
_ ماشین لباسشویی
_ کولر آبی
_ کولر گازی
_ کتابخانه های حجیم
_ پیانو
_ میز تلویزیون

– ارسال این نوع کالاها، به جز تهران و حومه، در شهرهایی که تحت پوشش تحویل یک روزه دیجی‌کالا هستند، مشمول هزینه ارسال است و به صورت پس کرایه ( پرداخت هزینه باربری هنگام تحویل مرسوله) انجام می‌شود.
– لازم است چنین سفارش‌هایی، پیش از ارسال، از طریق پرداخت اینترنتی تسویه شوند.
– اگر ارسال سفارش مشمول هزینه باشد (سفارش‌های با مبلغ زیر 100 هزار تومان در روش تحویل اکسپرس یا سفارش‌های که از طریق پست پیشتاز یا تیپاکس ارسال می‌شوند) هزینه ارسال در فاکتور درج می‌شود و دریافت هرگونه مبلغ اضافی هنگام تحویل کالا تخلف محسوب می‌شود. در صورت مشاهده چنین مواردی لطفاً مراتب را جهت پیگیری از طریق ایمیل info@digikala.com به دیجی‌کالا اطلاع دهید.
به دیجی‌کالا اطلاع دهید.
– باربری یا ماموران ارسال دیجی‌کالا تنها مسوول تحویل سفارش هستند و باز کردن جعبه و نصب کالاهایی که باید توسط نصاب شرکت مربوط راه اندازی شوند (مانند تلویزیون، ماشین لباسشویی و نظیر آن) تنها باید توسط نصاب مجاز انجام شود. برای این منظور لازم است خریدار با شرکت مربوط یا نمایندگی مجاز آن تماس بگیرد. در غیر این صورت امکان استفاده از هرگونه گارانتی یا خدمات پس از فروش از بین خواهد رفت.

باربری برای لوازم خانگی سنگین یا بزرگ مانند یخچال معمولی و ساید‌بای‌ساید، ماشین لباس‌شویی، ماشین ظرف‌شویی، اجاق گاز و فرتوکار، پیانو، میز تلویزیون ،کولر گازی ، کولرآبی ،مبلمان اداری و غیر اداری، کتابخانه، میز تلویزیون، میز کامپیوتر، میز جلومبلی، میز برش، میز ناهارخوری ، صندلی ماساژور، ماشین بازی بزرگ، تردمیل، موتوربرق، پرینتر و دستگاه کپی حجیم و ایستاده و سایر دستگاه‌های حجیم است و کالا به‌صورت پس‌کرایه (پرداخت هزینه باربری هنگام تحویل مرسوله) ارسال خواهد شد.